Najnowsze Wpisy

notka bez nagłówka:) Komentarze (2)
26. października 2006 19:38:00
linkologia.pl spis.pl
witam! przez jakis przypadek przypomnialam sobie o moim mrocznym ... a raczej nocnym blogu :):) Wiecie jak jest szkola wakacje szkola nio i na nic czlowiek nie ma czasu :):) np teraz to ja robie zadanie z majcy ;) chcetnych do pomocy prosze o zglaszanie sie na gadu ;) Po za tym cos ktos wspominal o jakiejs maturze? ;) ale spoko Daga mi powiedziala ze jestem zKONANA a ona podobno z gwiezdnych wojen wiec wspolnie dojdziemy do celu :) Pozdrawiam wszystkich dla jednych wieksze dla innych mniejsze buziaki a dla niektorych szczegolnych osob* takie megastyczne :):*:*:*:)

* nie powiem wam dla kogo :P bom okropna :) a jakby sie komus nudzilo to zapraszam na stronke www.lendziorek.fotosik.pl prosze o komenty i to tu i teraz no nie czytaj tych głupot tylko komentuj ... tam taki przycisk na dole :)
dziecinkaxxx : :

hm.... :):) Komentarze (2)
04. marca 2006 22:19:00
linkologia.pl spis.pl

Wiem znowu to samo --> dawno mnie tu nie bylo :):)

ostatio duzo sie dzialo KODA -->ohhhh to bylo cos  szczególnie wieczór prezentacji chociaz moj znak nad ktorym tak sie meczylam zostal skrytykowany ( ogromny usmiech do JAcka i Macka ) ale i tak bylo fantastycznie szczegolnie dzieki porywczemu prowadzacemu (:usmiech do Krzysia:) !! oczywiscie dlugo w mojej pamieci pozostanie sacrosong i sztresz i dreczace pytanie ktore zadawalam sobie z Justinem czy przypadkiem nie przesadzilysmy :):):):) ale warto bylo dla np komentarza ksiedza " takich akrobacji to ja na KODA jeszcze nie mialem". Ogólenie to bylo to prawdziwe doladowanie bateri i dziekuje wszystkim wariata którzy tam ze mna byli bo dzieki temu bylo milo nawet gdy mnie Justin prawie w ryja swa wspaniala reka przes sen walnela i gdy mnie wspaniali koledzy za rece i nogi do sniegu wzucali (jeszcze sie odwdziecze zobaczycie -wiem strach sie bac :) DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA WSZYSTKO aa i pamietajcie ze to nie jest tak "hop na krowe i ciele gotowe" a jutro wam napisze co robiam dzisiaj :):):)

dziecinkaxxx : :

linkologia.pl spis.pl

wiecie co chcoalam napisac jakas fajna notke ale wlasnie poczulam ze robie sie senna ...

najwspanialsza mysl dzisiejszego dnia .." nie mowi sie mial erubcie ale erubcowal "  byla jeszcze jedna fajna z dziadem ale nie moge sobie przypomniec. :( a woggole to takimi aforyzmami to tylko Justin moze strzelac tak to jest jak sie siedzi na kursie i slucha sie (...) wykladu :) nio ale za niedlugo juz ferrrrie nio i wspanialy wyjazd do... Bialego Dunajca a tak naprawde to znowu wydaje mi sie ze bedzie nuuudno ale zawsze tak mysle a pozniej jestem milo zaskoczona i mam nadizeje ze teraz tez tak bedzie :) RAANY ale mi sie chce spac wiec ja juz sie zmywam ( nie doslownie bo juz sie kapalam ) wiec inaczej --> ide sobie od was pozdrawiam caluje (ale tylko tych fajniejszych :P ) nie bede wymieniac bo zarz by sie ktos obrazil ze go pominelam ... DOBRANOCZ

dziecinkaxxx : :

Dla pewnej osóbki ..... :* Komentarze (9)
18. grudnia 2005 23:48:00
linkologia.pl spis.pl

Ks. Jan Twardowski

KIEDY MÓWISZ

Aleksandrze Iwanowskiej

Nie płacz w liście
nie pisz że los ciebie kopnął
nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia
kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno
odetchnij popatrz
spadają z obłoków
małe wielkie nieszczęścia potrzebne do szczęścia
a od zwykłych rzeczy naucz się spokoju
i zapomnij że jesteś gdy mówisz że kochasz

Dla mnie najtrudniejsze jest to ostatnie zdanie ... :| Prosze pomódlcie sie za mnie a raczej za nas .... dzieki ...:):)

dziecinkaxxx : :

coś dla duszy Komentarze (6)
03. listopada 2005 22:07:00
linkologia.pl spis.pl

hmm.. niebardzo wiem co tu dzis napisac ::|  a to opowiadanie mi sie podoba :)

Pewna dwunastoletnia dziewczynka napisała kiedyś w swoim dzienniczku: "Jesteśmy ludźmi przyszłości, to my musimy ulepszać sytuację. Najgorszą rzeczą jest nic nie robić i patrzeć, jak ten biedny świat się rozpada. Wołamy: niech żyje pokój : a prowadzimy wojnę. Powtarzamy: precz z narkotykami : a zabijamy sprawiedliwych. A przecież nie jest postanowione, że nie można skończyć z tym wszystkim.

Chciałabym Ci powiedzieć, jeżeli jesteś smutny z powodu nienawiści w świecie, nie płacz i nie trać nadziei, ale zrób coś, nawet coś małego!"

Chyba znowu złapałam doła :| BEZNADZIEJA!! nie mam juz sily bez kitu!! CHORERA!! mam dość :(;(;(;(

jedyne co mi moze teraz poprawia humorek to wspomniania z.., ostatnich impresssek:):) FaJnIe było przynajmniej w takich sytuacjach mozna sie oderwac troche od rzeczywistosci:):) JA CHCE JESZCZE RAZ!! i jeszcze a później jeszcze i jeszcze troche !!  POZDROWIONKA DLA WSZYCKICH !!!!!!!!!:):)

dziecinkaxxx : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

shiri | anula-jola | rekomendowanepiotreq | pocztex | listy-do | Mailing