Archiwum - września 2005

nie nawidze wymyslac tytułów Komentarze (1)
20. września 2005 22:35:00
linkologia.pl spis.pl

dla wyjasnienia MACHALLAS to pojazd ze znanaej piosenki : Jedzie Johny /2x MACHALASSEM/2x itd ;];]

dzisiaj rada najwyższa czyli ja Lendźwior i Dadzik Dadzik postanowiyśmy ze na naszych blogach bedziemy pisac Dadzik Dadzik nasze gupie teksty a Ja Lendzwior nasze zote myśli z zeszytów ;];]

Dziś pragne wam przytoczyć historie z historii:):) " kupujemy baracho w europie jedziemy do Afryki gdzie je sprzedajemy i lapiemy niewolników póżniej pyniemy do ameryki gdzie dajemy niewolników na plantacje i kupujemy rum i tytoń, a później wracamy do Europy po baracho" to jest moja wspaniaa notata z lekcji histori innym razem mądrośc z zeszytu Dadzika " jak nie tak to trzeba przycisnąć chopa " ;];];]

nie moge sie powstrzymać zeby nie napisac ze mnie dziś Daga do pociągu przywolala ;];];]

pozdrawiam wszystkich bez wyjątku i dzisiaj nie napisze ze tenskniem czy coś bo przechwilą slyszalm tzn rozmawialam .... ahhh.. niekótrzy wiedzą o co chodzi :):):)

PS. nie omieszkam wam powiedzieć ze wspanialy kolega Jaworski gotuje ryż i mu sie nie miesciu ;];]

                                                                                                                 :]

dziecinkaxxx : :

linkologia.pl spis.pl

Dagmara zadala mi bardzo skomplikowane pytanie >>> Czym libisz najbardziej jeździć : autem, tramwajem czy MACHALASSEM ???? :D:D:D:D:D:  <<<  ja wybieram machallast a WY??:D:D

dzisiaj miaam straszną gupawke !!!! i nie wiem dlaczemu podejrzewam ze to przez pana studenta z histori :D:D:D robil on róźne dziwne miny i bardzo fajnie prowadzi lekcje tak ze z wrażenia nawet nie potrafilam powiedzieć że jestm <hahaha> a na koniec lekcji dowiedzialam sie że powinnam nosić kaganiec i to od kogo ?? od naszego "wspanialego" wychowawcy  alez byo śmiesznie:):)

a teraz seria pozdrowien:];];];];];] ---->> Dla Dadzi ... , Ko:P:Pa, Bu$ki, Angeliny, Żanetki (siostry Mateusza którego dzisiaj nie zauwazyam :):):):) i dla niego również i innych zainteresowancyh  AAaaAA i dla Ryby <>< który wczorajs ei troche przypali ;););)

----> teskniem <---

dziecinkaxxx : :

:P Komentarze (4)
17. września 2005 21:41:00
linkologia.pl spis.pl

Który my to dzisiaj mamy ?? ohhh chyba 17 .. wiec najlepsze życzenia dla kolegi Dawida :):):)  ale ja tu nie o tym miaam piszać:) jak widzicie troszke zmieniam szablonik i mam nadzieje ze teraz uda mi sie dbać o tego bloga :):):

a tak w ogóle to dziś sobie bylam na KODA i tak mi sie przypomnialy czasy ferii..:];];] gdy Ja, Kataryna i Sabina świrowayśmy z Wojtkiem  (:pozdro dal wyżej wymienionych :) ahh,, to byy czasy :) a dzis mieliśmy pierwszą pomoc i nie wiem czy wiecie ale jeżeli odmorożą nam sie palce to trzeba je wlożyć pod pachy:D:D a co jeżeli to będą palce u nóg :D:D:D  :)

PS chciaalm tylko wspomniec ze troszke mi smutno wtajmniczeni wiedza dlaczego ... :*:*:*

dziecinkaxxx : :